Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

POMOCY!! taśma/zwijak

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • POMOCY!! taśma/zwijak

    Zamieszczone przez toomasz
    Dodam, że ta klapa kiedyś szybko odskakiwała po otwarciu bagażnika, teraz ma wyraźną zwłokę
    ja w środku nocy w Belgi nurkowałem wśród bagaży (z kabiny pasażerskiej) żeby się dobrać do zamka i otworzyć bagażnik... Problem okazał się dość prozaiczny ruchoma część zamka która jest podczas otwierania przesuwana sprężyną znajdująca się w bagażniku pod plastikami po prostu się zatarła od piachu/kurzu in sprężyna nie miała siły jej przepchnąć wystarczyło popsikać WD40 rozruszać naoliwić i od kilku miesięcy jest jak nowy. zajęło mi z pół godziny przy świetle latarki z rozładunkiem i załadunkiem bagaży.

  • #2
    POMOCY!! taśma/zwijak

    Próbowałem znaleźć po symbolu na forum, ale bez wyników. Otóż w październiku zeszłego roku zaswiecila mi się kontrolka ESP, do wymiany była taśma/zwijak kierownicy (1J0959654AG), co zostało uczynione. Po 2 miesiącach zaswiecila się kontrolka airbag i okazuje się, iż to znów ta nieszczęsna taśma. Poprzednia kosztowała 300zl + przesylka (data prod. 10.2007). Da się to jakoś naprawić żeby nie płacić kolejnych 300, a nawet więcej (w tej chwili tylko niemiecki eBay z cena 200 euro) w ciemno? Dodam, że poprzednia padła dopiero po 400 000km, wiec myślałem, że jak kupie kolejna jakąkolwiek, to min. 100 000km przejeżdżę, no ale jak widać padają też te z mniejszym przebiegiem.

    EDIT:
    Obdzwonilem wszystkie sklepy z częściami, nigdzie tego nie mają, albo podają cenę ori+marża. W ASO zaśpiewali 1260,- zł. Pomóżcie!!
    Laurin & Klement

    Komentarz


    • #3
      Patrzyłeś tu:
      Link
      Zadzwoń i zapytaj
      Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez lookashECL
        Patrzyłeś tu:
        Link
        Zadzwoń i zapytaj
        Niestety nie ma z końcówką AG i powiedział, że ciężko o to. Dzięki.
        Laurin & Klement

        Komentarz


        • #5
          Wymienialem kilka razy tasmy w Golfach, A3 co prawda bez ESP, ale wymieniona tasma na obojetnie jaka dzialala normalnie.

          Grunt, to zalozyc dobrze tasme.

          Pytanie co dzieje sie w poprzednich, ze przestaja dzialac. Urywaja sie w srodku ?? A nie zbiega sie to z pracami przy zawieszeniu ??

          Ale w samej kierownicy przeciez nie ma nic zwiazanego z ESP. Jest klakson oraz poduszka i o ile wystepuje to multi kierownica. Wiec jaka roznica wystepuje miedzy tymi tasmami :?:
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Maicroft

            Grunt, to zalozyc dobrze tasme.
            Chyba tym razem sam to zrobię

            Zamieszczone przez Maicroft

            Pytanie co dzieje sie w poprzednich, ze przestaja dzialac. Urywaja sie w srodku ?? A nie zbiega sie to z pracami przy zawieszeniu ??
            Nie wiem, bo robił to mechanik. Zawieszenie jest nieruszane

            Zamieszczone przez Maicroft

            Ale w samej kierownicy przeciez nie ma nic zwiazanego z ESP. Jest klakson oraz poduszka i o ile wystepuje to multi kierownica. Wiec jaka roznica wystepuje miedzy tymi tasmami :?:
            Czujnik położenia kierownicy, komputer sterujący ESP musi wiedzieć co robisz z kierownicą żeby do tego dostosować działanie. Jest multum tych rodzajów taśm: z airbagiem, z ESP, z multifunkcją, w różnych kombinacjach. Akurat w moim przypadku full zestaw, więc najdroższa.
            Laurin & Klement

            Komentarz


            • #7
              Dlatego pytalem, co to za wersja. Jak ma multi kiere to faktycznie trzeba inna tasme.

              Link

              Tu gosc twierdzi ze moze taka miec.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Maicroft
                Dlatego pytalem, co to za wersja. Jak ma multi kiere to faktycznie trzeba inna tasme.

                Link

                Tu gosc twierdzi ze moze taka miec.
                "nie, AG to na pewno nie będę miał"
                Laurin & Klement

                Komentarz


                • #9
                  ari38, prawdopodobnie wcześniej musiała być przestawiona kierownica w którąś stronę za bardo (1 lub 2 obroty ) i podczas użytkowania dochodzi do przetarcia , pamiętam że po wymianie maglownicy przypadkowo została ruszona kierownica , wówczas nawet przy kręceniu kierownicą na postoju wywalał błąd , wystarczyła korekta obrotu kierownicy czyli cofnięcie o 2obroty i skontrolowanie z kompem i od tamtej pory cisza i spokój. ok

                  sprawdź to.
                  Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                  ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                  https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez ROBAL_26
                    pamiętam że po wymianie maglownicy przypadkowo została ruszona kierownica , wówczas nawet przy kręceniu kierownicą na postoju wywalał błąd , wystarczyła korekta obrotu kierownicy czyli cofnięcie o 2obroty i skontrolowanie z kompem i od tamtej pory cisza i spokój.
                    Bo to nie kreci sie kierownica, tylko wykonuje adaptacje modulu :idea: Wyjscie na wtyczki z tasmy ma byc w miare na gorze i musi byc dobrze.

                    A przed montazem robi sie magiczne dwa obroty w prawo/lewo i szuka gdzie srodek tasmy. Delikatnie z wyczuciem i tasma bedzie zawsze dzialac.

                    BTW. A czemu by nie rozlozyc zwijaka i przylutowac tasme na nowo
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Maicroft, problem powstał w niezamierzany sposób , ponieważ maglownice wymieniałem u siebie pod garażem , gdzie jednego dnia był magiel zdemontowany i auto zostało wepchane do garażu a gdy kupiłem nowy wypchane i zamontowane i nikt nie zwrócił uwagi że kierownica wykonała jakiś obrót , co do adaptacji to nie wystarczy zrobić to w kompie , tylko rozłączyć i przestawić krzyżak między pedałami .ale było mineło i teraz człowiek mądrzejszy
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #12
                        Kiedyś był taki załapany elektronik na Trakcie Brzeskim w Wawie.
                        Naprawiał zwijacze, robił to dobrze i nie za drogo.
                        Znajomek korzystał z jego usług i jest do tej pory zadowolony.
                        Z tego co pamiętam to się nazywało jakoś Darek Elektronika czy Elektronika Darka... nie pamiętam.
                        Może w tą stronę warto spróbować.
                        Może w twoim rejonie coś takiego znajdziesz... i wcale to nie oznacza że bedzie źle naprawione.
                        Ja kleiłem kiedyś swój zwijacz jeszcze jak jeździłem Pugiem 307 i działało po operacji ze 2 lata, sprzedałem Puga i nowy właściciel jeździ już ponad rok mam z nim kontakt i nic nie mówi żeby zdechło.
                        Jerry

                        Mój szkodnik

                        Komentarz


                        • #13
                          Dziękuję bardzo za odgrzanie kotleta.

                          Czy znacie kogoś w woj. podlaskim kto by mi to zrobił jak należy? Robiłem to u najbardziej znanego fachowca od VAGroup, no ale skoro mi źle założył taśmę to przypał. Przypominam sobie teraz, że od razu po założeniu było słychać takie szorowanie jakby plastik o plastik, ale mechanik powiedział, że to z czasem ucichnie i ucichło, ale po kolejnych kilku tygodniach wywaliło mi błąd Airbag.

                          Dodatkowo, kiedy oddałem samochód do naprawy po małej stłuczce, chciałem podciągnąć ten problem pod stłuczkę, ale kolesie od likwidacji powiedzieli, że nie wcisną ubezpieczalni kitu o taśmie i tylko skasowali błąd, który pojawił się znów w momencie, kiedy obróciłem kierę do oporu przy zawracaniu.
                          Poza tym słychać przy ostatnich kilku stopniach obrotu kierownicą przed momentem oporu taki dźwięk jakby taśma się gniotła.
                          Laurin & Klement

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X